Real Housewives of Beverly Hills Season 7 Episode 3

>>>Watch Real Housewives of Beverly Hills Season 7 Episode 3

Bungou Stray Dogs Season 2 Episode 1 (13) Full Anime Review & Reaction
The Walking Dead Season 7 Episode 8 REACTION!!!
(HBO) Westworld Episode 2 “Chestnut” | Review, Recap, & Predictions | SPOILERS!!!

>>>Watch Real Housewives of Beverly Hills Season 7 Episode 3<<<



Join NYC Comedian Alexander Rodgers as he Live reacts to Real Housewives of Beverly Hills Season 7 Episode 3.
PLEASE RATE COMMENT AND SUBSCRIBE
FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA
TWITTER: @IAMALEXRODGERS
INSTAGRAM: ALEXANDERRODGERS

source

>>>Watch Real Housewives of Beverly Hills Season 7 Episode 3<<<

  • PK said he was all in that pussy. lmao

  • i LIVE for Vanderpump!!!!

  • This is Dorits first and hopefully last season. Kyle is the fakiest one on the show. She openly says she doesn't want problems with Lisa so she just goes along with her. Ericka is the bomb.

  • Dorit aint shit! She gone excuse away her husband peeking at another womans puss by saying he's a straight male so of course he's gonna look!? Thats disrespectful af, especially in front of her.

  • Dorit fake as fuck

  • a Greek tragedy lol omg I hate you for that lmfao

  • SKIP RINNA, TY! HELL, SKIP UM ALL BUT LVP,DORIT AND ERIKA………………… I DON'T WATCH TO CRY, I WATCH TOO LOLS! SO THANK U ALEX FOR GIVING ME LOLS!!!!!

  • LOLS!!!!!!!! Peekaboo damn i cannot stop laughin'

  • Peekaboo Pussy Plotline hahahaha I live for your alliterations!!

  • I'm still waiting to see the point in Dorit being on the show. Best I can tell she is supposed to be Vanderpump's sidekick when shit inevitably goes down with Erika or Eileen.

  • YAAAAAAS!!!! I fucks wit these brawds! They REALLY got monteees, empires, legacies and a couple of them even actually fit the white standard of bruuuuteee!!!!

  • LOL. I dont even wanna watch her hainted ass!! LOL
    I been sleeping on the RHOB, I gave up 2 seasons ago but I hear this season is good.

  • "You may have more than me, but you a less ass bitch." Thank you for that laugh.